INFORMACJA
W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa w Polsce, w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz Pracowników, jeśli sprawa nie wymaga osobistego stawiennictwa, prosimy przekazywać sprawy z użyciem platformy Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (https://ezd.uni.opole.pl), drogą mailową (inp@uni.opole.pl), platformą Microsoft Teams (czat) lub telefoniczną 774527421 (wtorki, czwartki) lub 774527439 (poniedziałki, środy , piątki).
Na podstawie ZARZĄDZENIA nr 45/2021 Rektora Uniwersytetu Opolskiego z dnia 8 kwietnia 2021r.w sprawie zmiany i ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia nr 32/2021Rektora Uniwersytetu Opolskiego z dnia 18 marca 2021r. w sprawie organizacji pracy administracji Uniwersytetu Opolskiego w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się COVID-19, dyrekcja Instytutu Nauk Pedagogicznych informuje, że pracownicy administracyjni Instytutu będą realizowali obowiązki służbowe w formie pracy mieszanej (naprzemiennej) –pracy zdalnej oraz pracy dyżurowej w Uniwersytecie Opolskim. Okres pracy mieszanej, dostosowując się obowiązujących przepisów Ministra Zdrowia przewidywany jest obecnie do dn. 18 kwietnia 2021 i przedstawia się następująco:
Data |
Imię i Nazwisko osoby dyżurującej |
Kontakt |
12.04.2021 |
mgr inż. Tomasz Chojnowski |
tchojnowski@uni.opole.pl ; 77 452 7439 ; pokój 317 |
13.04.2021 |
mgr Barbara Grabińska |
inp@uni.opole.pl; 77 452 74 21; pokój 321 |
14.04.2021 |
mgr inż. Tomasz Chojnowski |
tchojnowski@uni.opole.pl ; 77 452 7439 ; pokój 317 |
15.04.2021 |
mgr Barbara Grabińska |
inp@uni.opole.pl; 77 452 74 21; pokój 321 |
16.04.2021 |
mgr inż. Tomasz Chojnowski |
tchojnowski@uni.opole.pl ; 77 452 7439 ; pokój 317 |