Dnia 21 lutego 2017 roku w Opolu odbyło się Przedwiośnie Naukowe Uniwersytetu Opolskiego, którego założeniem jest popularyzacja działalności kół naukowych. W tym roku konferencja przyjęła inny wymiar – Science Slam, którego założenia polegają na przedstawieniu badań młodych naukowców w sposób kreatywny, ciekawy, konstruktywny oraz najbardziej przystępny dla publiczności.

Studenci aktywnie zaangażowani w działalność koła naukowego w tym roku pracowali z mgrem Markiem Wiendlocha nad tematem: Dlaczego dyrektor szkoły odgrywa istotną rolę w kreowaniu wizerunku placówki? Pod tym samym tytułem odbyła się prelekcja.

Prelegenci z Instytutu Nauk Pedagogicznych (Ewa Benska, Natalia Chmiel, Krzysztof Czerniecki, Sylwia Dyluś, Natalia Garus, Maciej Gryboś, Paulina Hartman, Justyna Jarmuż, Sandra Marzec, Klaudia Migoń, Michał Pazowski, Roland Rogowski, Marta Wójcik, Marek Zura) okazali się najlepiej przygotowanym Kołem Naukowym biorącym udział w konferencji.

Z przyjemnością pragnę poinformować, że studenci przeszli kwalifikacje do udziału w konferencji i jak się później okazało zdobyli pierwsze miejsce, stając się tym samym najlepszym kołem naukowym Uniwersytetu Opolskiego. Jasny przekaz realizowanych badań zachwycił oceniających i osoby zgromadzone wśród publiczności.

W przyszłym tygodniu podczas Gali Młodego Naukowca zostaną nagrodzeni przez władze rektorskie oraz zaprezentują swoją prelekcję przed władzami miasta i inwestorami z Opola.

Z tego miejsca bardzo serdecznie dziękuję Wam Drodzy Studenci za zaangażowanie oraz poszerzanie swoich horyzontów nie tylko w ramach przymusowych form pracy. Praca z Wami pokazała mi, że są młodzi zdolni ludzie, dla których studia nie są tylko obecnością na zajęciach, ale przede wszystkim czasem czerpania radość z nauki.

Z wyrazami wielkiego szacunku

Opiekun Marek Wiendlocha

Witryna, którą obecnie przeglądasz, wykorzystuje pliki cookies w celu poprawnej realizacji dostarczanych usług i informacji oraz w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych. Więcej informacji >>

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close